Reklamační řád Klikpojisteni.cz s.r.o. IČO 08682704 (dále jen Společnost) upravuje způsob komunikace klienta a Společnosti v případech, kdy klient podává Společnosti reklamaci.
Kdy je možné reklamaci podat?
Reklamaci Klient podává v případě, že se domnívá, že Společnost:
- nedodržela obchodní podmínky,
- jednala v rozporu s obecně závaznými právními předpisy,
- jednala v rozporu par. 71-75 zákona 170/2018 Sb
Reklamaci je nutné podat bez zbytečného odkladu poté, co se klient zjistil důvody pro reklamaci.
Jaké jsou náležitosti reklamace?
- Jméno a příjmení klienta
- Rodné číslo u fyzické osoby nebo IČO u právnické osoby
- Kontaktní adresu minimálně v rozsahu emailová adresa a telefonní číslo
- Číslo pojistné smlouvy
- Předmět reklamace
- Doložení relevantní dokumentace
Jaké jsou způsoby dodání reklamace?
- Doporučeným dopisem na adresu Společnosti: Sokolovská 371/1, 180 00 Praha 8
- Emailem na adresu info@klik.cz
Je-li podaná reklamace kompletní, zašle Společnost klientovi potvrzení o přijetí reklamace s datem, od kterého počíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace. Toto datum je buď a) datum, kdy byla reklamace doručena Společnosti, nebo b) v případě, že Společnost vyzvala klienta k doplnění údajů, datum, kdy tyto doplněné údaje byly doručeny Společnosti.
Potvrzení je zasláno klientovi elektronicky nebo poštou. Náklady spojené s vyřizováním reklamace nese Společnost.
Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?
Lhůta pro vyřízení reklamace je 15 dní od data uvedeného v par. III. Společnost informuje klienta a způsobu řešení reklamace a) emailem nebo b) doporučeným dopisem.
Není-li možné vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 dnů, informuje Společnost klienta a důvodech a sdělí mu nový termín pro vyřízení reklamace, který však nesmí být delší než kalendářních dní od data, kdy je toto oznámení zasíláno.
Jaké jsou možnosti odvolání?
Klient se v případě, že není spokojen s tím, jak byla reklamace Společnosti vyřízena, obrátit na:
- V případě životního pojištění na finančního arbitra na www.finarbitr.cz
- V případě jiných druhů pojištění na Českou obchodní inspekci www.coi.cz
- Na Českou národní banku jako dozorující orgána na www.cnb.cz
Právo na řešení reklamace soudní cestou není tímto reklamačním řádem dotčeno.