test

Klik.cz představuje televizní kampaň pro rok 2024

23. 2. 2024
|
Délka čtení: 2 min.

Agenta s povolením srovnávat jistě znáte. I v roce 2024 si srovnávač Klik.cz připravil zcela novou celoroční reklamu, která má formu živého zpravodajského vstupu. Už jste ji viděli?

Reklamní spoty jsou připraveny v několika variantách. V živém vstupu redaktorka informuje o protestech řidičů, kteří aktivistickou formou upozorňují na vysoké ceny pojištění automobilů.

V jednotlivých verzích spotů se tak řidiči přilepují ke svému vozidlu lepicí páskou, pálí technický průkaz či bivakují v autě na parkovišti. Spoty vypadají jako reálné reportáže z míst, kde protestují jednotliví řidiči.

„Reportážní formát jsme zvolili, abychom zaujali diváky. Většina reklamních spotů má podobný formát a v reklamním bloku zapadnou. Ve spotech pracujeme i s Agentem s povolením srovnávat, který jako hlas rozumu protestujícím řidičům ukazuje, že řešení jejich problému je snadné,“ uvádí marketingový ředitel Klik.cz Petr Princ.

Agent poradí, jak ušetřit

Stále jsme se zcela nevymotali z ekonomické recese. Je tedy pochopitelné, že budeme chtít minimalizovat své výdaje. Půjčky, hypotéky i pojištění patří k pravidelným výdajům. Dotýkají se tedy velkou mírou rodinných rozpočtů. Proč nezačít s revizí výdajů právě u nich? Reklama nám má připomenout, že k tomu můžeme využít srovnávač Klik.cz.

Věřím, že podoba naší kampaně diváka upoutá a pobaví,“ dodává marketingový manažer Klik.cz Petr Princ.

Reklamní kampaň: Proč to dělat jinak?

Kampaň „Proč to dělat jinak“ je postavena na tom, že na problémy není nutné upozorňovat radikálním protestem. Pozitivní změny se dá dosáhnout i jinak. Například dojednat si levnější pojištění vozidla je na Klik.cz snadné.

  • Společnost Klik.cz podporuje boj s klimatickou změnou, jsme proti radikálním zásahům do přírody a podporujeme například ohleduplnou jízdu ve městech. Kampaní chceme také upozornit na to, že problémy je možné řešit konstruktivně, za pomoci chytrých nástrojů.

Agent s povolením srovnávat

V hlavní roli se opět setkáme s již dobře známým agentem. Agent s povolením srovnávat je součástí vizuální identity, která se srovnávači Klik.cz stále vyplácí. V roli agenta se i letos představil nositel Thálie za rok 2013, režisér a herec Petr Mikeska.

Kdo stojí za realizací originální reklamní kampaně?

Na reklamním spotu se režií podílel Jan Chramosta. Mediální plánování a nákup zajistila agentura Love Trouble. Kreativa vznikla in-house.

Nová kampaň odstartovala v lednu 2024 a je viditelná na všech důležitých českých TV stanicích, v rádiu i na internetu. Poběží také na fotbalových stadionech a v dalších experimentálních médiích.

Sdílet článek

Související články

  • 13. října 2025|Jan Říha
    Motoristický sport má novou disciplínu - ecoRally. Můžete ji jezdit i vy.

    Kdo by neznal klasickou rally, při které se posádky vytuněných aut snaží zajet co nejlepší čas. Tento sport je divácky velmi atraktivní, ale pro účastníky soutěží dost nákladný. I proto vznikla alternativa v podobě takzvaných „regularity“ soutěží, tedy jízdách pravidelnosti. Závodní adrenalin, dostupnost a ekologický přístup - to je ecoRally, soutěž s elektroauty.

  • elektromobilita
    08. října 2025|Jana Březinová
    Elektromobilita v Česku 2025: Pravidla, změny a co nás čeká dál

    Elektroauta se stávají běžnou součástí českých silnic. Rok 2025 přinesl nové výhody, které mají dál podpořit přechod na čistší dopravu. Jak si Česko stojí, co se letos změnilo a na co by se řidiči měli připravit v budoucnu?

  • 19. června 2025|Denisa Havlová
    Z formule do autoškoly: Co radí závodník začínajícím řidičům?

    Honza Koller závodí ve Formuli 4. Co poslouchá před závodem za hudbu a proč ho víc stresovala autoškola, než závody?

  • 03. června 2025|Denisa Havlová
    Zákulisí motosportu očima Honzy Kollera z Formule 4

    Svět motosportu není žádná hračka. Dnes se podíváme pod kapotu. Jak vypadá Honzův běžný den, kdo tvoří jeho tým a proč je cesta vzhůru velmi nákladná?

  • test
    29. května 2025|Denisa Havlová
    Od motokár k monopostům: Jak to všechno začalo?

    Nedávno jsme si povídali s jedním opravdu inspirativním klukem. Jmenuje se Jan Koller, je mu teprve 17 let a už má za sebou první závody ve Formuli 4.

  • test
    11. března 2025|Denisa Havlová
    Klik pod pokličkou: Jak se buduje kariéra v call centru?

    Práce v call centru nemusí být jen krátkodobá zastávka ve vašem životopise. Může se z ní stát dlouhodobá kariéra s mnoha různorodými výzvami.

  • test
    21. ledna 2025|Denisa Havlová
    Historická fúze na českém trhu srovnávačů: Přední srovnávače českého trhu se spojily do jednoho týmu

    Spojení předních českých srovnávačů pod hlavičku Skupiny Klik.cz přináší kvalitnější služby.

  • test
    29. května 2024|Petr Princ
    Rizikové cestování do zahraničí: Jak se na cestu autem dobře připravit?

    Chystáte se autem do zahraničí? Zabalit, sednout a jet. Tak jednoduché to bohužel není, ale s naším „manuálem“ nezapomenete na nic podstatného.

  • test
    12. dubna 2024|Denisa Havlová
    Klik.cz a Hitrádio vyhlásili Darwinovu cenu

    Hitrádio uspořádalo ve spolupráci s Klik.cz soutěž Darwinova cena. Každý den byl v pořadu Snídaně šampionů vybrán jeden průšvih. Nejhorší vyhrál celých 100,000 Kč.